miercuri, 3 ianuarie 2018

Aer conditionat gree - o marca de calitate

Personal am apelat la cei de la East Shop in urma cu un an si pentru ca am fost pe deplin multumit, am recomandat magazinul si altora, iar acum profit de ocazie sa o mai faca o data. Dupa lungi cautari am ales un aparat de aer conditionat Gree pentru ca am auzit numai lucruri bune despre acestia si m-am documentat foarte bine. E vorba de un brand chinezesc care opereaza in domeniu de aproape 30 de ani si care este cunoscut la nivel international, insa m-au atras si preturile bune, dar si functiile aduse de dispozitive.

Am zis ca daca tot fac o investitie, macar sa aleg ceva care sa reziste mai multi ani, dar care sa dispuna si de niste functii grozave, care sa fie utile. Astfel, modelul ales de mine vine cu timer, functie pe care o folosesc in fiecare zi pentru ca e foarte comoda, autorestart, functie de dezumidificare, ceea ce e esential in special in anumite zone ale tarii, mod turbo ca sa raceasca aerul instant, mod sleep ca sa functioneze chiar si in timpul noptii, dar la capacitate minima, reusind sa pastreze o temperatura comoda. Nu in ultimul rand, ceea ce mi-a placut foarte mult e functia de dezghetare, prin care se evita riscul ca aparatul sa inghete in timpul iernii si acesta va putea fi folosit in cele mai bune conditii in tot timpul anului.

Filtrul trebuie inlocuit la cativa ani, si nu la cateva luni, iar consumul de energie e foarte scazut, asa ca nu am vazut diferente mari la facturi in timpul verii. In plus, daca apelezi la East Shop de la ei nu cumperi numai aparatul, ci tot ei se pot ocupa si de instalare, asa ca nu mai pierzi timpul cautand un meserias in acest sens si te bucuri de mai mult confort.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu