miercuri, 3 august 2016

Roma, destinatie de vis pentru City Break

Prima data am vizitat Italia in urma cu cativa ani, cand am fost in zona Toscana si mi-a placut foarte mult, astfel ca anul acesta dupa ce m-am gandit la mai multe locuri, am decis sa aleg un city break la Roma alaturi de iubita mea. Unul dintre cele mai vechi orase ale lumii se poate lauda cu multe lucruri si mi-a placut foarte mult atmosfera de acolo, in ciuda faptului ca este foarte aglomerat, cu turisti din toata lumea. Am vazut ca sunt si multi hoti de buzunare, majoritatea bulgari sau romani, insa daca esti atent la lucrurile pe care le ai la tine, de preferat cat mai putine, nu vei avea probleme.
Recomand tuturor sa se cazeze cat mai aproape de centru, pentru ca astfel nu mai trebuie sa mearga cu tramvaiele aglomerate. De asemenea, vremea este foarte calduroasa, astfel ca o vacanta in Roma ar fi ideala la inceputul toamnei sau la sfarsitul primaverii, daca nu, este foarte obositor sa te plimbi prin aglomeratie si canicula. Am vizitat Colosseumul, unde din nou, erau oameni din toate colturile lumii si auzeai foarte multe limbi straine, insa daca iti place istoria, cu siguranta ca te vei simti foarte bine. Pretul biletului a fost 12 euro, suma destul de accesibila tinand cont ca este vorba de una dintre cele mai faimoase constructii ale lumii.

In plus, in apropiere ai parte de o multime de alte biserici care iti fac cu ochiul, dar pentru a le vizita pe toate cred ca iti trebuie mai mult de o luna. Recomand oricui un city break la Roma, tinand cont ca este mult mai usor sa ajungi acolo din orice oras al tarii printr-un zbor direct cu avionul. Astfel ai parte de mai mult confort, stai fara griji si nici nu pierzi timp inutil prin aeroporturi sau prin gari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu